Istraživanje švedskih naučnika sa univerziteta u Linkoepingu.
Istraživanje švedskih naučnika sa univerziteta u Linkoepingu je pokazalo kako već i kratak period pretjeranog unosa hrane može promijeniti fiziologiju pojedinca te otežati kontrolu tjelesne mase.
Praćenjem 18 ispitanika prosječne dobi 26 godina naučnici su utvrdili da je veliki unos tzv. brze hrane u kombinaciji s odsutnošću tjelesne aktivnosti tokom četiri sedmice dovodio do prosječnog povećanja tjelesne mase od 6,4 kilograma. Kod tih je ispitanika i dvije godine kasnije bilo uočljivo povećanje udjela masnog tkiva u organizmu, upozoravaju istraživači u časopisu Nutrition & Metabolism.
Naučnici napominju kako je šest mjeseci nakon početka eksperimenta kod sudionika istraživanja zabilježeno privremeno smanjenje tjelesne mase, te kako su se suvišni kilogrami vratili oko šest mjeseci iza toga.U kontrolnoj skupini ispitanika s podjednakom razinom tjelesne aktivnosti, ali bez četverosedmičnog prejedanja brzom hranom, nije dolazilo do ovakvih varijacija u tjelesnoj masi. Istraživači na temelju toga zaključuju kako je ispitanicima u prvoj skupini postalo znatno teže izgubiti suvišne kilograme te održavati normalnu tjelesnu masu.
(TIP/plivazdravlje.hr/Foto:iluistracija)
Da bi se prijavili za pisanje poruka trebate se prethodno jednokratno registrovati.
Gladni smo i postat ćemo opasni!
Krvopija
U velikim smo govnima
Proglašeno stanje prirodne nesreće u TK
Vlada TK: Nova esencijalna lista od 140 lijekova
U Mihatovićima sa radom počelo prihvatilište za beskućnike