Ove rezultate ne treba shvatiti kao zeleno svjetlo za češće pijenje alkohola.
Konzumacija alkohola dovodi do ublažavanja simptoma reumatoidnog artritisa i smanjenja intenziteta bolesti, objavili su britanski naučnici s University of Sheffield.
Nakon studije u kojoj su sudjelovale 873 osobe s reumatoidnim artritisom i 1.004 zdrava ispitanika iz kontrolne skupine se pokazalo kako je konzumacija alkohola povezana sa smanjenjem bolova i oštećenja u zglobovima. Analiza krvi je pokazala i kako je češće pijenje alkoholnih pića dovodila do smanjenja prisutnosti markera za upalne procese u organizmu.
Ipak, po riječima istraživača, ove rezultate ne treba shvatiti kao zeleno svjetlo za češće pijenje alkohola. Naučnici dodaju kako je ovakav učinak alkoholnih pića na reumatoidni artritis moguće objasniti činjenicom da alkohol onemogućava normalnu funkciju imunološkog sistema te tako pomaže osobama s ovom bolešću. Ranije studije su već pokazale kako česta konzumacija alkohola može smanjiti izglede da će se reumatoidni artritis uopće pojaviti.
(TIP/PLIVAzdravlje.hr)
Da bi se prijavili za pisanje poruka trebate se prethodno jednokratno registrovati.
Video/Foto: Otvoren novi objekat Jedinice policije za specijalnu podršku MUP-a TK
Bez struje bi moglo ostati 90 posto FBiH
Gladni smo i postat ćemo opasni!
Krvopija
U velikim smo govnima
Proglašeno stanje prirodne nesreće u TK