Korist od rane konzumacije kravljeg mlijeka

18:56, 28 Juni, 2010

Devetnaest puta manji izgled za razvoj alergije kod djece.

  • Facebook
  • Google
  • Live
  • StumbleUpon
  • TwitThis

Djeca koja u prve dvije sedmice života dobiju male količine kravljeg mlijeka imaju 19 puta manje izglede za razvoj alergije na protein prisutan u kravljem mlijeku, objavili su izraelski naučnici sa univerziteta u Tel Avivu.

Ovakav oblik alergije je najčešći i najopasniji od svih alergija na mlijeko i mliječne proizvode, a reakcije mogu uključivati osip, dišne i gastrointestinalne simptome, pa čak šok i smrt. U novom istraživanju je sudjelovalo 13.000 djece, a alergija na mlijeko je otkrivena kod njih 66 (0,5 posto) - znatno manje od ranijih procjena o 1 do 3 posto pogođene djece. Journal of Allergy and Clinical Immunology piše i kako, suprotno nalazima nekih ranijih studija, nije otkrivena nikakva poveznica između alergija na kravlje mlijeko i soju.

(TIP/plivazdravlje.hr)

  • Facebook
  • Google
  • Live
  • StumbleUpon
  • TwitThis

Prijavite se i napišite vaš komentar na vijest.



Ostavi komentar

Da bi se prijavili za pisanje poruka trebate se prethodno jednokratno registrovati.