Izvor su holesterola, ali sadrže i niz korisnih hranjivih tvari.
Redovna konzumacija jaja ne dovodi do povećavanja izgleda za razvoj dijabetesa tipa 2, objavili su naučnici s Harvarda. Neke ranije studije su ukazale ne veći rizik za dijabetes tipa 2 kod ljudi koji često jedu jaja.
U 11-godišnjem istraživanju je sudjelovalo gotovo 4.000 ispitanika starijih od 65 godina koji su jaja jeli povremeno ili svakodnevno. American Journal of Clinical Nutrition piše kako je poznato da su jaja ključni izvor holesterola, no istovremeno sadrže i niz korisnih hranjivih tvari. U novoj studiji nije otkrivena nikakva poveznica konzumacije jaja i ukupnog unosa holesterola s razvojem dijabetesa tipa 2.
(TIP/PLIVAzdravlje.hr)
Da bi se prijavili za pisanje poruka trebate se prethodno jednokratno registrovati.
Gladni smo i postat ćemo opasni!
Krvopija
U velikim smo govnima
Proglašeno stanje prirodne nesreće u TK
Vlada TK: Nova esencijalna lista od 140 lijekova
U Mihatovićima sa radom počelo prihvatilište za beskućnike