Djeca majki koje rade puno radno vrijeme manje zdravu prehranu.
Povećanje broja majki koje rade puno radno vrijeme je u proteklih nekoliko desetljeća pridonijelo povećanoj učestalosti pretilosti kod djece, vjeruju britanski znanstvenici.
U studiji provedenoj na University College London je sudjelovalo 8.552 ispitanika praćenih od rođenja 1958. godine, te 1.889 njihove djece u dobi između četiri i devet godina. Rezultate je objavio American Journal of Epidemiology.
Pokazalo se kako djeca ispitanika imaju u prosjeku 50 posto veći rizik za poteškoće s prevelikom tjelesnom masom nego njihovi roditelji koji su odrastali 60-ih godina prošlog stoljeća. Važan čimbenik je bila zaposlenost majki, što istraživači objašnjavaju činjenicom da djeca majki koje rade puno radno vrijeme rjeđe jedu zajedno s ostatkom porodice te imaju općenito manje zdravu prehranu. U prosjeku su djeca majki koje su radile puno radno vrijeme imala 48 posto veći rizik da će biti pretila, bez obzira na socioekonomski status obitelji.
(TIP/PLIVAzdravlje.hr)
Da bi se prijavili za pisanje poruka trebate se prethodno jednokratno registrovati.
Video/Foto: Otvoren novi objekat Jedinice policije za specijalnu podršku MUP-a TK
Gladni smo i postat ćemo opasni!
Krvopija
U velikim smo govnima
Proglašeno stanje prirodne nesreće u TK
Vlada TK: Nova esencijalna lista od 140 lijekova