Žene koje uživaju u čaši ili dvije vina uglavnom nemaju problema s debljanjem.
Žene koje svakodnevno uživaju u čaši ili dvije vina uglavnom nemaju problema s debljanjem, u odnosu na one koje piju samo mineralnu vodu, sokove, pivo ili žestoka pića. Rezultati dugoročne studije koja je obuhvatila 20.000 žena sugerišu da tijelo različito procesuira kalorije iz vina i one ih hrane, piše Ordinacija.hr.
Žene uključene u istraživanje su odgovorile na pitanja vezana za svoju naviku konzumiranja alkohola, a stručnjaci su pratili promjene u njihovoj težini kroz sljedećih 13 godina. Većina ispitanica se udebljala, međutim, četiri od deset koje nisu uopće konzumirale alkohol su dobile najviše kilograma. Ispitanice koje su umjereno pile vino (čašu ili dvije dnevno) su se najmanje udebljale.
Ne utiče svaka vrsta alkohola jednako na obim našeg struka - pivo i žestoka pića su gori neprijatelji vitke linije od vina. Prema jednoj teoriji, osobe koje redovno konzumiraju alkohol različito ga razgrađuju, a višak energije se pretvara u toplinu, a ne masnoće.
(TIP/Net.hr)
Da bi se prijavili za pisanje poruka trebate se prethodno jednokratno registrovati.
Video/Foto: Otvoren novi objekat Jedinice policije za specijalnu podršku MUP-a TK
Bez struje bi moglo ostati 90 posto FBiH
Gladni smo i postat ćemo opasni!
Krvopija
U velikim smo govnima
Proglašeno stanje prirodne nesreće u TK